as long as you love me.



Jodå, den här dagen blev bättre än väntat. Vi började med våran film-inspelning efter lunch idag. Riktigt roligt gäng jag filmar med så de blev en hel del skratt , trots att vi nästan frös ihjäl efter typ 2 ½ timmes inspelning utomhus. Sen tog jag, älskling och Robin en power-walk till stationen för att hinna med 15.15 bussarna hem. Vilket vi gjorde, woho. Så fick en jättemysig kväll med min fina som pricken över i:et idag, tack för det. 

Har hunnit med lite mys framför TVn med mina föräldrar, druckit te ur min "you are my big love"-mugg och ska nu göra lite övningar innan jag slår på ett Vänner avsnitt. Imorgon har jag fullt upp efter skolan men ska nog hinna slänga upp ett inlägg under dagen. Puss!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: