a wish

Drömmer jag bort mig lite nu kanske? Tjejerna i min förra klass ska boka en resa till Spanien i juni. Resan bokar dom redan nu i helgen och jag har absolut inte pengarna som behövs för det, så jag avstår nog. Tyvärr. 

Däremot slängde jag iväg ett sms till min fina vän Jasmine uppe i Sundsvall som jag inte träffat på alldeles för länge. Och hon var gladare än jag trodde hon skulle bli då jag frågade om hon eventuellt vill åka utomlands med mig någon gång i år. Har som ni vet börjat söka jobb på diverse ställen så kommer förhoppningsvis få lite bättre inkomst inom några månader. Så troligtvist kan vi fixa en sista minuten resa i vår eller i sommar tillsammans någonstans. Spanien är vi galet sugna på men vi får se vart vi hamnar om vi hamnar någonstans överhuvudtaget!

Håller tummarna för att vi lyckas och drömmer mig bort lite till. (har inte så mycket annat att göra då jag glömde hela Vänner-boxen på skolan, så klantigt..)






Åh man vill bara hoppa in i bilderna, ser hur underbart som helst ut.. Jätte fin blogg!


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: