i wake up in twilight.

Gick hem till syster igår så fort jag slutade skolan, sen gick vi tillsammans till Kungsmässan för att byta mina hörlurar och så. Sedan vid 5 tog syster bussen hem och jag tog bussen hem till Älskling med honom. Blev ett perfekt avslut på dagen med en massa mys, pannkaka och Prison Break. Vid halv 10 var jag sedan hemma igen, la mig direkt och tittade på Vänner och somnade redan efter ett avsnitt. Bra trött! 

Hur som helst, idag är det fredag. Humöret är på topp, och jag har planer för hela helgen som ser riktigt lovande ut! Idag till exempel ska jag möta upp fina Cornelia efter skolan för en fika på Espresso House. Sen blir det fredagsmys med min prins. Hoppas ni får en bra fredag ni med, så hörs vi senare. xx

// Bilden ovan tog jag imorse. inte alls en superbra bild, men det var iallafall finaste mån-nedgången över havet då jag vaknade. Månen var helt gul och speglade sig i vattnet. En av alla fördelar med att bo vid havet.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: