MUFFIN, FISH-EYE, SKEJT, DONKEN & EGO.

Ajjemen, jag lever! Har haft en jättemysig och rolig helg - trots den fruktansvärda kylan.
Fikade som sagt med Cornelia på Espresso House i fredags. Riktigt mysigt att ta igen lite tid tillsammans, trots att det bara blev i en timme ungefär. Sen åkte jag buss med min fina hem till honom. Tacos, godis, chips och film med hans familj - perfekt fredagsmys! 
Igår klev vi upp tidigt (runt 11 hehe) för jag skulle in till Göteborg och träffa min fina bror och hans flickvän Fanny. Fick min julklapp från bror också - en fish-eye lins till min Iphone. Lätt coolaste julklappen! Blir riktigt fräcka bilder med den. 

Vi hade iallafall planerat att åka till en skejthall i Göteborg. Micke var lite ringrostig eftersom han inte skejtat på ett halvår, men det var riktigt kul ändå. Fick en hel del bilder därifrån som jag bjuder på senare. (fixade minneskort i fredags, så har nu ett på 16 GB. woho!) Vid 6 blev det sedan bio med mina favoriter. Ego blev det denna gången. Finaste svenska filmen jag sett, se den geeenast! Efter det åkte jag trött och vrålförkyld hem till Andreas igen för att spendera natten. Tack för den här helgen mina favoriter! 

// Nu blir det 3 rätters middag med familjen. Blir förmodligen hemma från skolan imorgon om jag mår som jag mår nu. Men återkommer om det! Slänger upp lite bilder från skejhallen senare, xx


 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: