om 7 timmar.


För 2 timmar sedan åkte min fina hem härifrån. Vi hann inte med så mycket på dom 3 timmarna han var här, men han gjorde ändå min dag och timmarna räckte gott och väl. Vi myste, såg på Dödskyssen och åt go middag. - bäst.

Idag mina vänner, så var det den sista lovdagen för mig. Känns helt okej att börja imorgon då nästan alla andra jag känner började i måndags. Men är ändå inte helt redo för skolstart och en ny termin. Glädjer mig åt att det är lov om nästan 5 veckor igen iallafall, halleluja!

Nu måste jag på något sätt försöka sova så jag orkar med allting imorgon. Vet dock inte hur med tanke på att jag somnat runt den tiden jag imorgon måste kliva upp vid.. Men det löser sig nog! Godnatt allihopa. xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: