throwback memories.



Drömde en så bra dröm inatt vilket fick mig att ligga kvar i sängen till halv 2 idag. Drömde att allt va som för ungefär ett år sedan. Hade min underbara klass kvar, vi såg fram emot Gotland-resan och varje dag i skolan blev en dag värd att minnas. Gud vad jag saknar allt det. Att kunna komma till skolan trots att man vaknat på helt fel sida, och bli på bra humör så fort man träffar sin klass. Att kunna vara sig själv fullt ut och känna sig tryggare i sin klass än någon annanstans. Skulle göra vad som helst för att få tillbaka de. Älskade 9B2. 

- Men men, vissa dagar blir så här. Man tänker tillbaka på hur allt var förut och vill ha allting tillbaka. Men jag ska egentligen inte klaga. Jag har dom flesta vännerna kvar från 9B2, jag har en underbar pojkvän och om 126 dagar är det sommarlov! Woopwoop.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: