TRÖTT.


Nuså, 12 timmar senare. Somnade strax efter inlägget vid 6 imorse. Orkar inte hur extremt jag och Andreas har vänt på dygnet. I tre nätter nu har vi somnat vid 5-6 på morgonen, och klivit upp 3-4. Vet inte hur jag ska orka upp till skolan på onsdag, men är glad för att vi inte började redan idag iallafall! 

Hur som, idag hann vi inte med så mycket innan jag tog bussen hemåt. Vi kikade klart på säsong 3 av Prison Break och jag kan knappt vänta tills vi börjar med nästa säsong, så spännande! Nu ska jag spela lite sen lägga mig och se på någon film. Är helt slut trots att det bara va typ 2 timmar sedan jag vaknade haha. Sjukt. 
Vi hörs senare eventuellt imorgon, pussis








Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: