what a wonderful night.


~  ä n n u   e n   b i l d   f r å n   n y å r 

Damn asså, hur svårt kan det vara att hålla ett av sina nyårslöften? Det där med att bli bättre på att blogga har inte gått sådär superbra om jag får säga det själv. Förlåt för det, verkligen. Men livet kom emellan liksom. 


Igår kom älskling till mig på kvällen. Vi åt god mat och såg på 2 av 3 Bourne-filmer med mina föräldrar. Sen somnade vi vid halv 6 på morgonen efter ytterligare en film. (lyckas alltid vända på dygnet extremt på lov hehe).
Idag klev jag upp vid 11 för att ge fika på sängen till min kära far som idag blev ett år äldre. Grattis till dig igen papi! Gick sedan och la mig bredvid min fina igen, och vi klev inte upp förrän 4. Otroligt skönt faktiskt!

Vid 6 kom Andreas föräldrar för att äta middag hos oss för första gången. Vilket inte blev annat än otroligt lyckat. Pappa lyckades åter igen med en underbar middag och efterätten fixade syster och jag galant. Skit trevligt! Nu är jag hemma hos min gos där jag uppenbarligen ska spendera natten. Imorgon blir det ännu ett kalas, så blir nog inte update förrän på kvällen! Ska bättra mig med updaten - lovar! 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: