Danmark över en dag

 

Fina älskling på färjan!
 


Jocke var helt slut 8 på morgonen - men vem var inte det?



Frukostbuffén var helt amazing, hade lätt kunnat stanna där i timmar och bara ätit hehe



Fredrikshavn



Kikade på solnedgången tillsammans med min älskling från soldeck, så vackert!

 


I torsdags var vi uppe med tuppen för att ta Stena Line båten över till Fredrikshamn, Danmark klockan 8. Blev en jobbig och lång båtresa för oss alla. Men efter 1 ½ timme fick vi i oss en rejäl frukost vilket gav oss alla mer energi, och efter sammanlagt 3 timmar var vi äntligen framme - då väntades det massa bad på The Reef!

Efter 4 timmar där tröttnade vi lite allihopa, så vi begav oss till en restaurang i närheten istället. Sen blev det lite strosande i butiker och kortspel i väntan på färjan över till Sverige. Runt 2-tiden var vi tillbaka på Styrsö, helt utslagna efter dagens äventyr. Så inatt sov jag som en stock! Var en supermysig dag i Danmark med Andreas, hans syskon och hans mamma. Är så tacksam för att jag fick följa med både till Danmark och Styrsö, behövde verkligen det! 

För stunden är jag ensam hemma, (riktigt skönt att vara hemma igen måste jag säga) så tänkte lyxa till det med lite glass, kolasås och banan till en film alternativt några avsnitt One Tree Hill. Inte bestämt mig än. Men vi hörs mer imorgon, ville bara bjuda på lite bilder från Danmark-trippen egentligen. Godnatt. 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: