smile


 
Är helt sjukt trött idag måste jag säga, men försökte iallafall se pigg och gla ut på självporträtten ovan haha!

Har varit en lång dag idag. Klev upp vid 10 tiden (vilket är sjukt tidigt för mig), gjorde mig ordning och gick till torget för att jobba! Frida skrev en kommentar på förra inlägget och undrade vad jag jobbar med. Ja lilla Frida, jag jobbar med korv. Haha, nej jag står inte och steker/kokar korv och tar betalt dagarna i ända. Jag hjälper en "korvgubbe" att få fler kunder, genom att stå på olika ställen och dela ut smakprover. Det är inte sån där vanlig smaklös hotdog han säljer, utan korvar med mycket kryddor och utan tillsatser. Glutenfri till och med Frida!

Men nu ska jag inte göra reklam för korv på min blogg haha. Får iallafall bra betalt där och får träffa människor varje dag, så jag klagar icke! Det gick bra att jobba även idag, var sista gången på ett tag nu eftersom han har semester fram till augusti. När jag fick sluta så gick jag runt på marknaden på torget litegranna som är en gång i månaden. Fyndade ett efterlängtat mobilskal som jag ska fixa bild på åt er! 

Nu är jag som sagt sjukt trött och har träningsvärk från gårdagens träningspass, (var förresten helt otroligt skönt att träna ett rejält pass!) så ska lägga mig och kika på OTH/vila litegranna innan middagen. Vi hörs!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: