fina fredag.


Åh va underbart det är att värmen äntligen är tillbaka! Vaknade vid 12 tiden och fick nästan en chock av att det var klarblå himmel, gjorde fort ordning frukost sedan gick jag ut och placerade mig i solstolen. Där satt jag gött i 2 ½ timme ungefär, fått lite färg iallafall! Hört att vädret ska hålla i sig nu så hoppas på ännu mer färg hehe. 

Vid 4 tiden åkte jag hem till mitt hjärta. Vi gick då till ICA och köpte chips, nötter, dippsås och lite godis tills ikväll. Nu är vi hemma hos mig, hann med ett snabbt dopp i havet med padre förut och nu har vi precis ätit en mäktig middag och ska vi kika på 21 and over. Blir så mycket gladare när vädret är på min sida! Hoppas ni har en fin fredagskväll ni med, puss på er!

 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: