som att vara utomlands.



Varit varmaste dagen på länge idag, nästan 28 grader i skuggan hela dagen - galet!

Vaknade med huvudvärk imorse som jag antog att jag skulle, och med värmen som var idag skulle jag aldrig klara av 8 timmar på ett fält trots att man får pengar rakt i hand. Så jag blev hemma helt enkelt! Fick sova ut rejält och ta det lugnt hela dagen. Åt frukost utomhus med hela familjen och resten av dagen bestod av sol, bad och krabb-fiske! Fått en hel del färg nu, men när man står bredvid pappa syns det inte för fem öre.. Bilderna är förresten tagna av Daniella med hennes undervattenskamera. Var nästan utlandskänsla idag när det var så klart och blått i havet, helt underbart!

Hur som helst, nu är jag hemma hos min älskling. Tidigare åt vi pizza/kycklingtallrik här i Åsa eftersom att vi är helt ensamma hemma. MEN imorgon åker vi + mina föräldrar till Styrsö där hela Andreas familj är. Mamma och pappa sover över där en natt, medan vi andra stannar tills på fredag. Ska bli skitkul med massa sol och bad och en tripp med båt till Danmark till och med! Vet inte hur det är med internet osv, men ska försöka uppdatera er något under veckan ska ni se! 

Nu blir det snart mys och lite film med min fina, sen läggdags! Ha det fint peeps.
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: