tuesday


God eftermiddag på er! Blev en rätt tidig kväll igår för min del, slocknade efter sisådär 4 avsnitt av serien jag lyckas nämna i nästan alla mina inlägg hehe. Just nu är jag i Kungsbacka ensam i en lägenhet tillsammans med en katt. Ja syster drog precis till jobbet och jag väntar på att min fina vän Sara ska komma med bussen så vi kan åka hem till mig. Vi är ensamma där ikväll så vi ska laga middag och så tillsammans!

Var så längesedan vi gjorde något ihop så det ska bli riktigt kul. Hon och Louise åker till Kroatien nästa vecka och är borta en månad (inte alls avundsjuk) så får passa på att träffas innan dom drar! Men vi hörs senare ikväll eller imorgon antar jag, ha en superfin tisdag! xx







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: