underbara sommar


Blir ett snabbt inlägg den här gången också, för just nu är jag typ så trött man kan bli. 

Tänkte bara bjussa på tre bilder från i tisdags när Sara sov över. Vi gjorde lite mat ihop, satt och tjötade en massor, badade, kollade på Astrid Lindgren filmer (hur underbart?), sov som stockar, åt frukost i trädgården, solade och badade ännu mer. En riktigt mysig kväll och en jättego morgon fick vi spendera ihop innan hon drar sig till varmare breddgrader. Tack igen Saris!

Idag blev det film-mys på morgonen hos älskling och bad igen med han och hans lillebror Philip, sen var det dax för mig att åka hem och spendera kvällen med hela familjen! Men nu mina vänner orkar jag inte mer, ska sätta på någon Astrid film igen att somna till. Imorgon blir det äventyr med Louise! Mer om det då, godnatt iallafall! 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: