6/6



Jag lever! Har varit sjukt stressad och upptagen sen jag fick sommarlov med tanke på systers student som var igår, därför har bloggen kommit lite i andra hand. Men ska bättra mig! Ikväll ska jag försöka få upp lite studentbilder, annars imorgon :) 

Gårdagen var sjukt lång men hur rolig och trevlig som helst! Är så stolt och glad för både min älskling Andreas och storasyster Daniella som tog studenten. Blev helt tårögd när dom sprang ut från deras skolor. Så fint! Efter utspring osv blev det massa trevligheter hemma, goda drinkar och massa mingel! Så ja, tog en hel del bilder igår som jag ska få upp på något vis på bloggen. Det lovar jag!

Är nu hemma hos Älskling för att höra lite om gårdagen bland annat, men ska ta mig hemåt strax för att äta grillat med la familia. Vi hörs kära vänner! Och hade förresten besöksrekord i tisdags på hela 222 unika besökare, välkommen alla nya läsare - jag hoppas ni är här för att stanna! xx





Hej! För ett tag sen ställde jag en fråga om vart du bor eftersom jag kände igen frillesås från dina bilder, och nu undrar jag varför valde ni att köpa ett hus i lilla Frilleaås? Kan inte du svara i ett inlägg och berätta lite om det? Alltså hur du trivs här och varför just frillesås! Jätte bra blogg för övrigt!:)
Kram!


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: