a bumblebee





Kände att jag behövde lite få lite frisk luft idag och få rensa tankarna litegranna, så jag tog med mig min Iphone  med hörlurar och min kamera med macro-objektivet. Och där var min dag räddad! 

Det var otroligt skönt att få komma ut en stund. Var allt för längesen jag hade kvalitetstid med kameran! Ska bli mer sådana dagar nu under sommaren har jag bestämt. Speciellt nästnästa vecka när bästavännen kommer på besök - då jäklar ska det fotograferas! Bilderna ovan är alltså från idag, självklart ska jag bjuda på flera när det passar.

Nu däremot
ska jag försöka somna till någon film - blir jobb imorgon 14-18 sen åker jag hem till Andreas och dör typ. På lördag däremot väntas massa trevligheter, men mer om det då. Godnatt på er!
 
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: