HEMLÄNGTAN, ARG, BÄSTA



Åh va tiden i Sundsvall gick fort! Vi hann med mycket, träffade många vänner men ändå känns det som att vi var där uppe hur länge som helst. Så lite hemlängtan har man nog nu. 

Nu sitter vi alltså på tåget, som dock är 70 minuter försenat. Förvånande va? Vi ska vara framme 23.30 i Göteborg men är nästan bergsäker på att vi är framme runt 1-2 tiden istället. Så less på sånt. Men i vilket fall som helst får jag sova med min fina älskling inatt, åh vad jag längtar! 

Ska försöka sova lite nu tills vi är framme i Stockholm (om vi någonsin kommer fram..), så vi får höras senare! Bilderna ovan är från idag innan vi åkte in till stan, flera kommer! Jag älskar er brudar. 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: