i wouldn't doubt to go back







När vi inte får annat än regniga, molniga, blåsiga dagar här i Sverige under sommaren kan jag ju inte göra annat än längta tillbaka till den där veckan i Malta. Det var så mysigt, så fint, så avkopplande att få åka iväg till ett helt annat land med personen jag älskar mest. Längtar så till våran nästa resa som jag vet kommer inträffa!
-
Hur som helst, gårdagen blev riktigt mysig. Pappa lagade en helt sinnessjukt god middag, efter det la vi oss och kollade på Revenge jag och älskling. Sedan gjorde vi ordning lite efterrätt med jordgubbar, grädde och chokladpudding, somnade sen i Andreas famn som världens lyckligaste. 

Nu däremot är jag ensam hemma för att han hade ett tandläkarbesök halv 2, så vet inte vad jag ska ta mig till resten av dagen faktiskt. Saknar att ha något att göra varenda dag som förra sommaren. Men men, får se om det dyker upp något annars blir jag bara hemma och har det mysigt med familjen! Vi hörs senare, puss
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: