PLAGG FRÅN STHLM.

Har glömt visa vad jag egentligen köpte när jag var i Stockholm för 2 veckor sedan.
Så tycker det var dax för det nu! Fick inte med ett linne, en klänning och ett par skor på bild för hade rätt bråttom då bilderna togs. Men nedan har ni några plagg iallafall dessutom en jacka jag fick av syster, blev en billig shoppingdag i storstaden! 

Testade reflexskärmen jag fick i födelsedagspresent när jag tog dessa bilder, blev faktiskt rätt nöjd. Trots att det var svårt att hålla i reflexskärmen själv samtidigt som jag knäppte bilderna haha. Får anlita en assistent tror jag. 

Cubus - 79kr



H&M - 49kr



Fick av Hanna, köpt i Danmark



H&M - 49kr // Ginatricot - 149kr



 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: