sammanfattning.

 


En bild från Midsommar på mig och favoriten // Han cyklar. Jag går.

Här har det stått tomt alldeles för länge nu, och det ber jag om ursäkt för! Men det har varit fullt upp, livet kom emellan liksom. Sen sist har jag hunnit fira midsommar, umgås med min fina pojkvän och njutit lite av att det har varit dåligt väder. 

I både fredags och lördags sov jag hos Andreas. Vi cyklade bort till tappen och köpte lördagsmys. Ostbågar, chips, dipp och marabou. Till det såg vi massa Revenge och några komedier. Längtat efter en sådan kväll med honom sen jag åkte till Sundsvall. Behövdes verkligen! 

Midsommar-bilderna ska jag försöka slänga upp imorgon om det finns tid till. För det blev en del bilder må jag säga! Hade för övrigt en riktigt mysig dag på midsommar, berättar mer om den ihop med bilderna. 

Imorgon ska jag på ett rekryteringsmöte halv 11 på arbetsförmedlingen tillsammans med Andreas syster, sen ska jag träffa mina favoritbrudar som äntligen är hemma från Mallorca. Har längtat lite efter det. Så nu måste jag sova för att orka med morgondagen helt enkelt, ciao!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: