Slottsskogen.





Fick tillgång till systers lilla dator såhär dags så tänkte slänga upp ett blogginlägg medan jag kan! Det får bli såhär nu innan jag får ordning på dator och internet, jag vet att det suger att jag inte kan uppdatera er lika mycket om vad som händer men jag gör så gott jag kan! Om jag inte skriver här finns jag alltid på Twitter @nnnyberg och Instagram där jag har samma användarnamn, där jag skriver och lägger upp bilder dagligen! 

Idag har varit en riktigt mysig dag. Började med att åka hem till älskling klockan 9 imorse, somnade om bredvid honom sen åkte vi tillsammans in till stan för olika ärenden. Tog sen bussen hem ensam och fortsatte dagen med familjen. Lite lunch och sånt, lite senare åkte jag och Hanna tillsammans med mor och far in till Göteborg för lite mys i Slottskogen i det fina solljuset. Så otroligt fint i den parken är det, grönska överallt och så fint ljus just den tiden på dygnet. Måste dit och fota seriösa bilder någon dag i sommar, det ska jag se till!

Nu är jag hemma hos Richard och syster i stan, sover här inatt eftersom det blir jobb imorgon 11-15. Ska göra allt jag kan för att redigera och lägga upp studentbilderna inom snar framtid hehe.. Ni får hålla ut lite till! På återseende - xx
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: