a beautiful place to be.

 Så himla vacker solnedgång var det den kvällen. Är typ kär i dessa bilder.

Otroligt lyckad helg, varenda liten del av den. (Bortsett från när bussen missade att plocka upp mig så jag fick vänta en timme på nästa.. Men annars så!) Mello finalen, GTA och thaimat hos Adam. Sen åkte jag till gosigaste pojkvännen där det blev film och mys långt efter midnatt. Idag tog vi det bara lugnt, med ytterligare en film och gottade oss med Marabou, wienerbröd och Fanta Exotic. En såndär mysig helg helt enkelt, underbart! 

- Imorgon är det skola som vanligt sen ska jag sova borta i en eller eventuellt två nätter. Ska bli skönt. Vi hörs mer imorgon, nu måste jag försöka somna.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: