en vanlig dag.



Känner mig inte taggad för någonting alls idag, sorgligt nog. Har superont i magen fortfarande så humöret är inte riktigt på topp idag känner jag. Men solen skiner iallafall så det ger mig lite energi. Efter skolan ska jag hem till Richard där jag ska sova inatt. Han har varit ensam nu dom senaste veckorna medan syster är i Karibien, så han behövde lite sällskap. Ska bli skönt att ha närmre till skolan imorgon så jag slipper gå upp så tidigt även fast jag har sovmorgon.

- Längtar till helgen och speciellt påsklovet då jag har en massa planer. Sen har vi studiedag på torsdag så det kan jag också glädjas för. Så lite ljus finns det i vardagen, woho.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: