hel igen.


Att äntligen få krama om sin syster efter 4 hela veckor ifrån henne var en obeskrivlig känsla. Fick glädjetårar på riktigt. Så otroligt skönt att äntligen ha henne hemma, och att bara ha henne några minuter ifrån mig. Väntat på det så länge! 


Blev alltså en jättemysig dag idag med. Syster kom hem vid 3 tiden. Vi pratade massor om hennes praktikplats, sen kom Richard och det blev paket-öppning osv. Nu har vi precis käkat en fantastisk middag som bland annat bestod av pappas grillade kött. Daniella har precis däckat i soffan med kroppen full av jetlag, och min fina pojke har precis åkt hem. Är helt slut jag också faktiskt, så ska lägga mig snart och kika på någon film tror jag. Haft en jättemysig helg och att syster är hemma gör mig så himla glad. Men tanken att jag ska till tandläkaren 8.20 imorgon får mig dock på lite sämre humör. Haha, men vi hörs imorgon! puss på er.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: