i have a dream.

en av kattungarna hemma hos ida, så.himla.söt.

Vaknade imorse av att Sasha (min katt) hoppade upp i sängen och la sig på mig. Solen kikade in genom persiennen och jag hörde hur fåglarna kvittrade utanför. Poetiskt va? Det var iallafall underbart att vakna upp så, kändes som vilken sommardag som helst. Blir på så bra humör när det är fint väder ute, trots att det är måndagmorgon. Sitter på min första lektion nu och ska förbereda lite inför det Nationella talet vi ska hålla efter påsklovet. Temat är Framtid och jag vet redan vad jag ska prata om - min dröm om att flytta till USA. Det får mig att vilja ännu mer och att ta reda på mer om det hela, vill det så mycket!

- efter skolan tar jag mig bara hemåt och tar det lugnt. kanske fotar lite? vi får se helt enkelt, ha en fin dag!





Marie P. Hall
28 Mars, 2013 - 09:35 / BLOGG: http://nattstad.se/MarieP.Hall

awe ^^ Världens sötaste kattunge ^^

Svar: Eller hur! Gudomligt söt :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: