it's been too long

Herregud vad trött jag var imorse, ville verkligen inte resa mig från sängen. Men tvingade mig upp och en halvtimme senare satt jag på cykeln och trampade som en idiot. Och här är jag nu. En lektion kvar till lunch och under den lektionen ska jag ha nationellt prov. I engelska, muntligt. Är sjukt nervös om jag får säga det själv. Ska iallafall göra provet med Sandra så det kommer nog gå fint, hoppas det iallafall!

- Efter skolan blir jag upphämtad av mamma, sen åker vi till systers praktikplats och tar en fika med henne och pappa. Ska även lämna in mitt CV där! Därefter ska vi handla lite inför påskafton. Ikväll kommer världens bästa Hanna och spenderar hela helgen hos oss, så underbart att ha henne på besök! Men innan de blir det tjejkväll hos Mathilda med mina favvisar. Önskar er alla en fortsatt bra torsdag!





magdalena
28 Mars, 2013 - 09:24 / BLOGG: http://norragarden.blogg.se

http://www.facebook.com/CrazyLadySe?ref=ts&fref=ts#!/photo.php?fbid=570016433031122&set=a.570016003031165.1073741827.308246355874799&type=1&theater

FIn blogg, dala gärna min länk vidare <3 klicka på min bild och gilla den för att rösta! <3 skulle värma mitt hjärta om ni gjorde de <3


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: