svar på kommentar!

Fick en fråga av Julia som löd såhär; 
Konstig fråga kanske, men ja, typ vart bor du? Bor du i frillesås? För en tjej tipsade om din blogg så jag gick in på den och jag känner igen dig från någonstans och så såg jag skolan jag går på (frillesåsskolan) på en bild så ja, haha. xd

Sv: Hej Julia! Ja, jag bor i Frillesås men har endast bott här i ett halvår ungefär. Eftersom jag är 16 så går jag första året på gymnasiet, alltså inte på Frillesås-skolan. Min buss går därifrån på mornarna, så det är därför du har sett bilder på din skola. (Då jag tar bilder utåt från bussen). Men jättekul att du blivit tipsad av någon annan om min blogg, blir så glad av att höra sånt! :) Hoppas du stannar här!

- här bor jag alltså, 40 meter från stranden och panorama utsikt från mitt rum över hela havet. Så.himla.fint. Bilden nedan är från köket dock!







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: