there's nothing like us.

 
Underbar dag idag också mina vänner! Började morgonen att cykla till bussen, vilket var det jobbigaste jag gjort på länge då växlarna inte fungerade. Skulle dessutom vara envis och ta skinnjackan så frös nästan ihjäl i nerförsbackarna haha. Tog iallafall bussen till Sandra och åkte sedan bil med henne och Michelle till skolan. Skolan rullade på och film-inspelningen till musikvideon gick galant! Filip och Sandra var ju så söta så allting blev perfekt. Tänkte bjuda er på lite behind-the-scenes-bilder senare! Så håll utkik.

Hur som helst, efter skolan tog jag en promenad med älskling till stationen och tillsammans tog vi bussen hem till mig. Fick cykla från bussen för att få hem cykeln så Andreas fick skjutsa mig hehe. Vi tog 10 minuter och fotade precis nedanför huset också, för att jag var fotosugen och vädret tillät det så fick Älskling ställa upp! Sedan blev det en rejäl varmdusch och en mysig pratstund tills han åkte hem.
Världensbästa du.

- nu ska jag redigera lite filmklipp från idag sen lär det bli One Tree Hill. galet skönt med sista skoldagen imorgon, woopa!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: