varför landa när jag flyger fritt?


Oohyes! Jag har skaffat mig en tumblr igen. Hade en för typ 1 ½ år sedan, men använde den sällan. Nu däremot har jag kommit igång helt! Så klicka HÄR för att komma till den. Hope you'll like it!

Ni som inte vet vad tumblr är överhuvudtaget så kan jag ge er en kort förklaring. Det är som en blogg där man re-postar andras bilder - eller lägger upp egna. Man kan även använda den som en vanlig blogg, men i mitt fal är det endast bilder på den! Så in och kika nuuuu. Säg gärna vad ni tycker sen hehe.

- för övrigt så är jag hemma idag.. attans. Trodde jag skulle lyckas med en vecka i skolan utan att va hemma en dag. Men mådde så illa imorse och min mage tog nästan död på mig så det fick bli så. Mår lite bättre nu iaf, så förhoppningsvis får jag träffa min pojke senare. xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: