#BEYONCESTHLM

Oh-my-god! Helt sinnessjukt vad bra konserten var igår. DOG. Hon är så mäktig och fantastisk så det är inte sant! Förstår inte hur man kan vara så snygg, sjunga så bra och dansa så grymt på en och samma gång?! Amazing. Biljetterna till konserten var den bästa presenten någonsin kan jag lova! 

Fick inte ta med mig systemkameran in, så tog med mig en av Daniellas små kameror och fotade/filmade med. Nedan har ni typ dom enda som blev bra hehe. Men jag är så nöjd! Har fått vara på min första konsert i Stockholm i Globen, vilket resulterade onda ben och fötter idag. Men det var det såå värt. Tack för dom här dagarna världens bästa storastorasyster! 

Innan konserten igår blev det maaassa shopping för min del. Kom hem med fler påsar än jag nånsin kommit hem med innan tror jag, fem stycken! (nej jag är ingen shopaholic som resten av tjejerna i min familj hehe). Köpt ett par skor, massa toppar och lite presenter till mitt hjärta. Supernöjd! Ska försöka visa bild på allt är jag har tid och ork. Men nu mina vänner sitter jag på tåget påväg hemåt igen, fick kliva upp halv 7 så är hyfsat trött just nu. Skrev klart sista skoluppgiften nyss också, så nu kan jag sova resten av resan. Bra skönt! - Vi hörs senare igen, ciao.

























Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: