ma weekend



00.24 - Haft fullt upp sen sist jag bloggade, därav kass uppdatering.
Igår firade jag som sagt Inez med mina favorit tjejer. Blev rätt sent, sen somnade jag hos Andreas så fort jag kom dit nästan. Idag sov vi ut, åt en skitgod frukost och packade för att åka in till simhallen i stan. Bubbelpool, simma några längder och ha det allmänt mysigt tänkte jag. Simtävling = stängt tyckte simhallen. Så det sket sig!

Men vi hade det mysigt ändå. Hade överraskningsmiddag och fest för Richard som fyllde år förra helgen, vilket var supertrevligt. Nu har vi precis kommit hem till älskling igen. Och om man säger såhär - jag anstränger mig sjukt mycket för att stava rätt just nu ehe. Så det blev en otroligt trevligt kväll verkligen, nu ska vi se på film/serie. Hörs mer imorgon då jag bjuder på bilder från helgen. xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: