noooooodles





Vilken underbar dag! 26 grader i skuggan har det varit idag. Och jag som ska utomlands nästa vecka? Behövs ju nästan inte. But who am I kidding? Klart det behövs!

Åkte hem tidigare från skolan idag pga magont osv. Så tog en prommis från skolan med Cajsa, åt lite glass sen tog jag bussen hem och höll på att dö av värme. La mig och solade en stund väl hemma men självklart ska det komma en massa feta moln precis när man lägger sig.. men fick lite färg ändå som tur va! Gjorde sedan en god sallad med nudlar och massa kryddor till lunch, såå gott! Fotade även en hel del macrobilder i trädgården som jag tänkte bjuda på senare.

Men nu ska jag lägga mig på altanen och vila lite hade jag tänkt, vi har typ världens skönaste soffa här ute! Bara så ni vet liksom hehe. Imorgon väntas sista skoldagen på nästan 2 veckor, woopwoop!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: