SÅ VARMT



Åter igen får ni bilder på bara det fina fönstret i mitt rum. Just nu är mitt rum bokstavligt talat kaos. Ligger en halvmeter hög med kläder på golvet och är grejer överallt. Nej det ser inte alltid ut så, bara nu eftersom jag letar fram kläder inför resan hehe. Så jag får helt enkelt bjuda på bilder på mitt rum efter resan, tyvärr!

Men hur som helst! Idag har värmen nästan tagit död på mig. 30 grader i skuggan är helt sjukt. Att komma in på Kungsmässan var så otroligt skönt efter skolan, då det var AC på i hela gallerian. Blev lite smakrådstips till Älskling så han fick med sig ett par shorts hem. Sen fick jag gå ensam till McDonalds för att han skulle köpa present till mig? Haha, han är för söt! Där satt vi sedan och åt mjukglass tillsammans i solskenet. Tack för en mysig dag som alltid hjärtat. ♥

- Måste faktiskt göra klart massa uppgifter nu så det är gjort. Sen ska jag dö lite. Är täppt i näsan och supertrött, men det stoppar inte mig! Imorgon blir det jobb 8-16 i 20 graders värme.. Woho.







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: