wednesday



Så blev mitt hår. Det syns givetvis mer i verkligheten, men här får ni ett litet bevis på att jag faktiskt slingade hehe. Sjukt nöjd! Tackar Sara återigen.

Sitter nu på min första lektion och försöker skriva klart en av mina sista uppgifter innan vi slutar skolan. Känns skönt att kunna säga så faktiskt. Helt sjukt hur nära sommarlovet är just nu! Och veckan innan det väntar något helt underbart! Men mer om det då hihi. 

Efter skolan stannar jag kvar för att göra det Engelska skriftliga nationellaprovet som jag missade i fredags. Sen spenderar jag resten av dagen med min fina. Blir eventuellt lite partaj ikväll också!

Men men, vi hörs mer senare. Ha en bra dag peeps, xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: