bad day

Jo tack, det gick bra på utbildningen igår. Var inte hemma förrän 9 tiden och hade då inte ätit sen lunchen i skolan, så var både extremt hungrig och ännu tröttare. Men det va skönt att komma i säng i tid för en gångs skull. Idag är det tisdag, och om jag får bestämma hade jag bara sovit bort hela den här dagen och vaknat när allt var mycket bättre. Humöret är verkligen på botten idag av olika anledningar, vädret suger och det suger ännu mer att jag måste ta mig in till Göteborg på egen hand idag för ytterligare en dag med utbildning. Det enda positiva idag är väl isåfall att jag får somna bredvid personen jag älskar mer än allt - åh snälla säg att den här dagen kommer gå fort.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: