Catching Fire


Oh god vad skönt det var att röra på sig i lite mer än 1 timme på gymmet idag. Tanken var att köra kondition endast men blev så sugen på lite styrka så körde även mage och rygg, så skönt! Imorgon ska vi dessutom gymma på idrotten, på så vis måste jag ta mig dit oavsett om jag inte orkar hehe. Kanon ju. 

Nämnde förut att jag skulle hämta biljetter till mig och hjärtat också, självklart var det till Hunger Games - Catching Fire som har premiär 20 november. Är taggaaaad. Mina tjejor ska gå på premiären också och jag fick platser bredvid dom så blir underbart sällskap den kvällen. Men nog om det, är himla trött så blir lite 90210 som vanligt innan läggdags. Vi höres!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: