en bättre dag

Vaknade på rätt sida idag - vid sidan om min fina Andreas. Är alltså på bättre humör idag och har tillräckligt med energi för att orka ett gympass på håltimmen sen! När jag kom hem igårkväll hade Andreas gjort mat till mig för första gången (förhoppningsvis inte sista), ni förstår inte hur mycket jag älskade honom just i den stunden för jag var såå hungrig. Hehe, tack igen mitt hjärta! Efter det blev det mys framför en film tills det var dags för mig att sova. I skrivande stund är jag åter igen hungrig som ett djur och räknar ner minuterna för lunchrasten typ. Men innan den står en engelskalektion på schemat! Slutar iallafall tidigare än vanligt idag så det är skönt. Ha en bra dag people!
 
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: