HALLOWEEN



 
 






 
Halloween-festen igår blev väldigt lyckad! Gott käk, jättetrevligt sällskap, lite tävlingar och gott att dricka. Tycker bilderna ovan får tala för sig själva, jag hade iallafall skitkul!

Idag har jag och familjen bara tagit det lugnt. Sovit ut och så ni vet. Nu däremot är jag hemma hos Andreas för att spendera natten. Helt sjukt att höstlovet redan är slut och att skolan börjar igen imorgon. Inte alls redo. Har trots allt sovmorgon imorgon så det ska nog gå bra, skönt att sätta igång med träningen dessutom. Planen nu är att kika film/serie tills jag blir trött sen somna bredvid min kärlek. Lovar att uppdateringen kommer bli så mycket bättre den här veckan, godnatt på er!





Jarina
04 November, 2013 - 21:40 / BLOGG: http://jarinafoto.blogg.se/

Svar: Tack snälla! :) Jag använde bländare 22, slutartid 1 sekund :)


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: