i don't mind if you don't mind


Här har det visst stått tomt hela dagen, oops. Filmen igår var riktigt bra men slutade alldeles för konstigt. Ska nog läsa tredje boken iallafall så jag får reda på vad som händer egentligen. Men lätt sevärd om man har sett 1an! Blev en sen kväll så vi fick sova hemma hos syster och Richard i stan, tackar för det! Den här dagen däremot blev inte alls som den skulle. Vaknade upp imorse och mådde jätteilla återigen så jag somnade helt enkelt om istället för att ta mig till skolan. Sov ut bredvid Andreas, kollade tv i några timmar, drack te sen var vi en vända på gymmet. Orkade inte mer än en halvtimme ungefär för mådde verkligen illa, så vi tog bussen hemåt och skiljdes sen åt. Nu är jag hemma och ska ta mig en kopp te återigen, hoppas på att må bättre imorgon då det blir bildredigering hela dagen sen kanske lite foto med älskling. xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: