lovande planer

Världens finaste pojkvän. 
Åh äntligen är det fredag! Ska bli så skönt med helg, långhelg för min del dessutom då vi är lediga på måndag. Kan inte fatta att december börjar redan på söndag, vart tog november vägen!? Snart är året slut till och med, och snart står vi väl där på skolavslutningen i våra fina sommarkläder i början på juni. Helt sjukt! Men nu tar vi det lilla lugna och tar en dag i taget. Fredag min vänner! Dagens planer ser lovande ut. Ska på Kungsmässan efter skolan och handla lite tills ikväll bland annat, då drar jag mig till Göteborg med mina fina tjejer för lite partaj. Sover sen hos kärleken i några timmar innan jag ska upp tidigt på lördagen för mer äventyr! Halleluja för helgen säger jag bara, önskar er en fin helg också. Puss!
 
 





josefine
29 November, 2013 - 12:09 / BLOGG: http://www.josseuden.blogg.se

fina ni är!! <3

Svar: Åh tack!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: