monopol, scary movie & en bra söndag


Och där var helgen slut igen. Varför går alltid vardagarna så segt men helgen flyger förbi? Hur som helst har jag haft en jättefin helg med fina vänner. Igår kom jag spontant med förslaget att ha en myskväll hos Claudia med henne och Linnéa och så fick det bli! Vi spelade monopol och kröp ihop i soffan med en skål popcorn framför den senaste Scary Movie, somnade sedan efter lite tjejsnack! Den här söndagen fick spenderas med min fina Louise. Vi myste mest på hemma hos mig och pratade i mängder tills vi båda tog bussen hem till våra pojkar! Där befinner jag mig nu alltså. Ska kika lite 90210 i hopp om att bli trött snart så jag orkar med morgondagen. Det var väl allt för nu, fick tyvärr inga bilder igår heller.. Typiskt. Tackar alla fina för en bra helg iallafall. Godnatt på er!





Rebecca&Mathias
17 November, 2013 - 21:29 / BLOGG: http://twoplusone.se

Låter som en härlig kväll synd bara att helgen flyger iväg.. Ha en fortsatt fin kväll! :)


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: