något jag behöver

Backpacks
 
 
 
En ny ryggsäck är precis vad jag behöver just nu! Fick en från min kära syster när hon var i London i somras, men dragkedjan har gått sönder så vill och behöver verkligen lägga händerna på en ny. Dom ovan är av den dyra varianten, men vill iallafall ha den modellen på en ny väska. Får se om det är något jag kanske kan önska mig i julklapp! Klicka på väskorna för att se vad dom kostar och vart dom kommer ifrån. 

- Sitter i skolan för stunden och inväntar 3h naturkunskap. SÅ segt. Fick iallafall en god natts sömn på hela 9 timmar så utvilad känner jag mig iallafall! Efter skolan ska jag pussa på Andreas en stund innan jag åker hemåt.
Ha en fortsatt fin dag!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: