something new




Bild 1 - Grå halsduk 50 kr, Lager 157 / Tröja 149 kr, HM 
Bild 2 - Linne 40 kr, Ginatricot / Mössa 50 kr, Lager 157 / Underkläder 24 kr/st, Ginatricot
 
Godmorgon hörni! 
Behöver verkligen en till veckas lov för herregud vad trött jag var imorse. Snoozade i 40 minuter innan jag orkade lämna min varma säng. Men här är jag nu, inväntar första lektionen och ser fram emot konditionspasset efter skolan. Det är ju så mycket lättare att ta sig upp på morgonen när man har något att se fram emot under dagen!

Ovan har ni allt jag inhandlade under lovet lite här och var. Billiga fynd på rea mestadels, behövdes lite nytt i garderoben så jag är nöjd! Nu börjar lektionen så vi får höras senare igen. Ha en bra tisdag.







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: