sommarkväll/novemberdag?

 
Foto: Emma Grann / Redigering & modell: Jag 
 
Dom här tre bilderna är några av mina favoriter från igår. Ljuset var så himla vackert när det lyste igenom träden sådär. Ser ut som en sen sommarkväll när det egentligen är en novemberdag liksom. Cred till Emma som är otroligt duktig på att fotografera också! Blir iallafall övernattning hos Andreas så sitter just nu i hans säng och tänkte kika lite 90210 tills jag blir trött. Vi hörs mer imorgon! 

(ni kan även se en glimt av mina nya skor på sista bilden, ett par kängor med märket CAT)
 





Emma
26 November, 2013 - 21:40 / BLOGG: http://weagain.blogg.se/

ååh va fina bilder! Jättebra blogg:)

Svar: Glad jag blir, tack så mycket! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: