Timeflies - Turn It Up



Herrejisses vilken träningsvärk jag har känt av hela dagen av dom senaste gympassen. Känns i både ryggen, benen, rumpan och magen - härligt! Har för övrigt gjort lite nytta idag trots allt. Fotade ju Sasha, redigerade bilder och sen följde jag med mamma och pappa till Ica Maxi för att handla massa mat. Väl hemma åt jag världens godaste laxsoppa innan jag riggade upp för nästa photoshoot för att ta lite självporträtt. Fick några jag blev nöjd med faktiskt, bjuder på en av dom imorgon!

Nu ska jag sluta med allt vettigt och kika på 90210. Mår bättre nu iallafall så blir skola som vanligt imorgon. Har sovmorgon sen väntas en heldag foto och myskväll med älsklingen på de, åh vad underbart! Godnatt mina fina.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: