världens finaste pappa


Grattis på farsdag min fina pappa! ♥
Du är den klokaste, mest omtänksamma, coolaste och bästa pappan man kan önska sig, med ett hjärta av guld. Du är min hjälte fina pappa. Du får alltid allt att verka så lätt. Jag ser upp till dig så mycket fina pappa, och jag hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig - hur jobbig du än tycker jag är ibland. Du är världsbäst fina pappa, jag hoppas du vet det. / din allra minsta dotter 

- Med det sagt så ska jag nu göra mig ordning, om en stund åker vi in till stan för att ta en fika hela familjen på Café Karma. Bra avslut på en känslomässig helg. Uppdaterar er mer imorgon om vad som komma skall. Hoppas ni firar era pappor rejält idag, puss på er.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: