BREAKFAST



Bjuder på ytterligare en frukostbild, bara för att jag vet hur nyfikna ni är på min frukost varje dag. Hehe.

Godmorgon allihopa! Överlevde ni stormen igår? Det hoppas jag verkligen. Här i Frillesås höll taket på att blåsa av på våran altan och fönstrena darrade av all blåst. Så det är väl en nackdel med att bo så nära havet! Riktigt otäckt var det måste jag säga, men vi fick behålla strömmen iallafall så det är jag glad för. Hur som helst, ska strax göra mig ordning för att åka hem till en kär vän där kvällen och natten spenderas. Ska bli mysigt och kul att ta igen lite tid vi har missat. Täckningen där ute brukar alltid suga så lär inte bli fler inlägg idag tyvärr. Kanske fixar ett tidsinställt om ni har tur! Vi hörs iallafall, va rädd om varandra! xx
 





Sandra Fors ~ Galen fotograf
29 Oktober, 2013 - 14:00 / BLOGG: http://sandrafors.se

Nejmen Stephanie.. Inte äter man apelsin med sked :( haha xD

Svar: haha åt den inte med sked, pressade den till juice ;)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: