Fullspäckad lördag


Klev upp tidigt imorse för att åka till skolan. Ja på en lördag. Min fotolärare ville att jag och Agnes skulle komma dit för att vara i fotostudion under Öppet hus som varade i 4 timmar. Tiden gick faktiskt sjukt fort och vi hade skitkul! Dessutom blev det över 1000 bilder så jag klagar inte, sen får vi en ledig fredag i kompensation längre fram. Värt. 

Nu sitter jag på stationen och väntar på bussen till Fjärås. Ska träffa två saknade killar som jag träffar alldeles för sällan! Stannar där tills halv 6 då jag drar vidare på nästa äventyr i Göteborg. Lovar er att uppdatera mer imorgon med en heeeel del bilder! Ha en superfin lördag nu i det härliga vädret. xx





Sandra Fors ~ Galen fotograf
12 Oktober, 2013 - 14:33 / BLOGG: http://sandrafors.se

Åh, fusk! Självklart tar han er två som tog de bästa bilderna i fredags :(


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: