riktning


 
En seg och icke händelserik dag har det varit idag. Har ätit en supergod middag med mina fina föräldrar alldeles nyss iallafall. Njuter lite av att det är fredag imorgon med bara foto hela dagen och lov en hel vecka efter det. Planerna för imorgonkväll är lite suddiga än så länge, men ska i vilket fall som helst träffa min kära syster och se på Idol. Förhoppningsvis pussa lite på pojkvännen också. Ska packa väskan sen lägga mig framför en film tror jag. Uppdaterar er på någon rast imorgon eller så ska ni se! xx

Bilderna ovan är från igår då jag och Linnéa skulle ta bilder till fotouppgiften. I dom här bilderna ska riktningen på ljuset vara tydlig - tycker vi lyckades bra! 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: