SENASTE DAGARNA



Bild 1 och 2 - fika med Melina på Espresso House // Bild 3-6 - Spelade 21 i mörkret med hela familjen


Bild 1 - Tacos framför Idol en fredagkväll // Bild 2 - Lite shopping i Globen City
Bild 3-6 - Sista kvällen åt vi på en persisk restaurang hela gänget. 


Som ni vet har jag varit i Stockholm från i torsdags tills imorse, och bloggningen har fått lida för det. Men har verkligen försökt ta så mycket bilder som möjligt med mobilen för att kunna dela med mig av vad vi egentligen har gjort i Stockholm. Har varit stressiga dagar, svårt att komma överens, nästan sömnlösa nätter men en riktigt go långhelg. 

Har dessvärre inte tagit så mycket bilder med min kamera, vilket jag är superledsen för. Har som sagt varit stressigt och har ärligt talat inte haft tid till att springa runt och fota, trots att Stockholm är så fint. Får bli mer fotopromenader nästa gång! Jag och Andreas åkte iallafall hem tidigt imorse med ett flyg från Arlanda. Var väldigt skönt att komma fram efter bara 45 minuters resa istället för 5 timmar. 

Är hemma hos honom nu och väntar på att min familj ska komma med våra väskor. Dom bilar ju hem så dom är inte hemma förrän om ett par timmar. Sover iallafall här inatt och imorgon är det skola som vanligt. Var verkligen behövligt med en långhelg och slippa vara hemma. Mer sånna helger tack. Vi hörs kära ni. xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: